Vapaa Tanssikoulu yhdistyy Laajasalon opistoon 1.1.2024!

Hei,

Ennen kuin siirrymme joululoman viettoon, saamme ilolla tiedottaa, että Vapaa Tanssikoulu yhdistyy Laajasalon opistoon 1.1.2024. Muutos ei aluksi näy juurikaan ulospäin, ja tunnit jatkuvat tuttuun tapaan, tutuissa paikoissa, tuttujen opettajien johdolla.

Tahdomme kiittää Taideosuuskunta Apinatarhaa pitkästä ja hyvästä yhteistyöstä ja toivottaa Laajasalon opiston hallinnon tervetulleeksi koulumme toimintaan. Tammikuusta alkaen siis Laajasalon opiston rehtori Juha Matti Holopainen on myös Vapaan Tanssikoulun rehtori. Vararehtorina toimii Kaisa Häkkinen ja apulaisrehtorina Riitta Helander.

Jos haluat käydä lukemassa lisää Laajasalon opistosta, niin tässä linkki Laajasalon opiston nettisivuille:

Vapaa Tanssikoulun nettisivu toimii edelleen osoitteessa www.vapaatanssikoulu.fi

Toimiston sähköposti: info@vapaatanssikoulu.fi.

Myös hinnastomme pysyy entisellään.

Odotamme kaikki innokkaina uutta tulevaa vuotta ja kaikkea sen mukana tuomia mahdollisuuksia.

Toivotamme kaikille hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2024!

Nähdään taas tanssitunneilla ensi vuonna, viikolla 2.

Ystävällisin terveisin

Vapaa Tanssikoulun henkilökunta