Aloita balettiharrastus: pyörähdä tiiviskurssille 14.8.2024-16.8.2024!

Aloita balettiharrastus ja pyörähdä mukaan tanssin pyörteisiin Ilkka Lammen johdolla!

Baletin tiiviskurssilla alkutunti keskittyy liikkeiden anatomisesti oikeaan liikerataan, jokaisen sarjan ominaiseen liikkeenlaatuun, dynamiikkaan ja musikaalisuuteen. Keskilattialla painottuvat liikkuminen tilassa, käsien käyttö, vaihtelevat suunnat ja askelyhdistelmät.  Kurssi on suunnattu +16v. ja aikuisille.

Tule nauttimaan liikkeestä ja tanssista!

Kurssin jälkeen voit helposti ilmoittautua mukaan syksyn tunneille.

Kurssille ovat lämpimästi tervetulleita niin uudet kuin vanhat oppilaat!

Ajankohta: ke-pe 14.8.24-16.8.24 klo 19.30-21.00

Paikka: Herttoniemen tanssisali 1 (Mekaanikonkatu 17, 2. kerros)

Hinta: 100€

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 5.8.2024 mennessä osoitteeseen: info@vapaatanssikoulu.fi

Kurssimaksu laskutetaan etukäteen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Ilmoittautuminen, peruutusehdot ja lisätiedot
Ilmoittaudu mukaan viimeistään 5.8.2024. Kurssille osallistumisen voi perua maksutta ilmoittautumispäivään mennessä.

Ilmoittautumisajan jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 50 % kurssimaksusta. Peruuttamatta jätetyistä ilmoittautumisista perimme täyden kurssimaksun.

Kurssin toteutuminen edellyttää 6 ilmoittautunutta. Mahdollisesta kurssin peruuntumisesta ilmoitamme ensisijaisesti sähköpostitse.