Tervetuloa uudet opettajamme Katri, Laura ja Mathilda!

Katri Liikola opettaa ensi kaudella 24-25 maanantaisin Herttoniemessä.

Katri on valmistunut tanssitaiteen maisteriksi Taideyliopiston Teatterikorkeakoulusta, koreografin koulutusohjelmasta. Hän työskentelee koreografina, tanssijana ja tanssinopettajana tanssitaiteen, teatteritaiteen ja viihteen konteksteissa. Opettajana hän haluaa luoda tunneilleen vuorovaikutteisen ja leikkisän ilmapiirin, ja pitää tärkeänä opettaa kehollisen ulottuvuuden rinnalla tanssin havainnoimista ja sen sanallistamista. Hän kannustaa oppilaitaan keskittymään onnistumisen hetkiin, jotta uuden opettelu olisi ihanaa ja ”ei niin vakavaa”.

Laura Feodoroff opettaa kaudella 24-25 Herttoniemen opetuspisteessä keskiviikkoisin.

Laura on Oululaislähtöinen tanssinopettaja, joka työskentelee tanssin parissa monipuolisesti ja poikkitaiteellisesti. Opinnot veivät pohjoisesta ensin Karjaalle Västra Nylands folkhögskolanin
tanssilinjalle, sitten Kuopioon Savonia-ammattikorkeakoulun tanssinopettajaopintoihin ja vielä Helsinkiin Teatterikorkeakouluun tanssinopettajan maisteriopintoihin. Valmistuttuaan vuonna 2012 Laura on
työskennellyt tanssijana, tanssinopettajana ja koreografina niin tanssiopistoissa, kuin erilaisissa produktioissa ja kansainvälisissä projekteissa.

Tanssitunneilla Laura pitää tärkeänä positiivista ilmapiiriä, jossa jokainen voi nauttia liikkeeseen heittäytymisestä ja yhdessä työskentelystä, sekä saavuttaa koko oman potentiaalinsa. Erilaiset tyylilajit ja teemat tuovat tunteihin vaihtelevia sisältöjä ja tunneilla sukelletaan monenlaisiin tunnelmiin – aina täysillä
heittäytyen!

Mathilda Kauppila opettaa ensi kaudella 24-25 Myllykylässä keskiviikkoisin.

Mathilda Kauppila on nykytanssin ja improvisaation ammattilainen, jonka tunneilla keskiössä on yhdessä innostuminen ja oivaltaminen. Uusia haasteita lähestytään rauhassa tutkaillen ja pientä pilkettä silmäkulmassa vaalien. Vauhdikkaillakin tanssitunneilla tärkeänä lähtökohtana on oman kehon kuunteleminen sekä lempeän ja luovan kehosuhteen vahvistaminen.