Päivitettyjä turvallisuusohjeita poikkeusajan tanssitunneille

Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmä antoi uusia ohjeita 20.11.2020, jonka mukaan myös Vapaa Tanssikoulu tekee seuraavat muutokset turvallisen harrastamisen takaamiseksi:

Jo aiemmin käytössä ollut ohjeistus maskin käytöstä tanssikoulun yleisissä tiloissa laajenee koskemaan myös yläkouluikäisiä. Toisin sanoen, jos käytät maskia koulussa, käytä sitä myös tiloissamme. Tanssitunneilla maskin käyttö on vapaaehtoista. Muistathan omalta osaltasi huolehtia turvavälien säilymisestä käytävillä ja tunneilla!

Syyslukukauden loppuun saakka oppilaat voivat käydä vain oman ryhmänsä tunneilla, eikä korvaustunteja ole mahdollista ottaa. Poissaolot voi korvata myöhemmin, kun koronatilanne sen jälleen sallii. Vapaan Tanssikoulun toiminta jatkuu muilta osin jo aiemmin määritellyin turvallisuusohjein. Voit tarkistaa ohjeet verkkosivuiltamme: https://vapaatanssikoulu.fi/koronaohjeet/

Vapaa Tanssikoulu kiittää kaikkia oppilaita ja vanhempia vastuullisesta harrastamisesta näinä haastavina aikoina. Tsemppiä kaikille!