Vapaan Tanssikoulun syyslukukausi päättyy sunnuntaina 29.11.2020

Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmän tänään 27.11.2020 annettujen suositusten mukaisesti Vapaa Tanssikoulu päättää syyslukukauden sunnuntaina 29.11.2020 eli kaksi viikkoa etuajassa.           Tämä harmittaa, mutta tautitilanne on vakava ja edellyttää toimenpiteitä meiltä kaikilta.

Olemme kuitenkin iloisia, että pääsimme tänä syksynä näinkin pitkälle: 14 viikkoa täyttä tanssia! Vapaa Tanssikoulu kiittää kuluneesta kaudesta kaikkia oppilaita ja tukijoukkoja: olette mielettömän upeita!

Opettajat kokoavat ryhmät 30.11. alkavalla viikolla etätuokioihin. Oma opettaja tiedottaa ryhmiä näistä tapaamisista.

Kevätlukukausi alkaa maanantaina 11.01.2021. Siihen saakka toivotamme kaikille hyvää joulun odotusta ja pysykää terveinä!